Direktlänk till inlägg 18 augusti 2012

Heej!<33

Av Morran Eriksson - 18 augusti 2012 18:05

Älskar er som kollar in min kär lilla blogg

Svarte man är cool men  vad pratar jag om bla bla blaa......



                                                  
     Förlåt att jag inte har bloggat har inte vart hemma typ.. på hela veckan

                                                  
     Haft kul hela tiden..... Tusenfryd blev det i fredags och har sovit över hos  min

                                                  
     kompis.. Vart hos kosorna och trampat i baja..... badat så klart varför inte

                                                  
     ..... Kan bli ett långt in lägg eller kort vem vet????..... Just nu ser jag på ishockey.

                                                  
     FBK mot ZUG 1-1 HeHe det går bra.......... ska logga HERRÅ

                                                  
     Blev visst inte ett långt in lägg  /den bloggaren ni tycker om:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Morran Eriksson - 23 augusti 2012 16:08

Är med dom bästa!!!!!!!:)

Av Morran Eriksson - 10 augusti 2012 09:39

Vaknat jämt ser på tv Ska packa nu då!! Men då blir det Färjelanda sen då!!:) Har inte med bilden och göra!...

Av Morran Eriksson - 7 augusti 2012 16:12

    L LILIVLIVETLIVET ÄLIVET ÄRLIVET ÄR FLIVET ÄR FOLIVET ÄR FOTLIVET ÄR FOTBLIVET ÄR FOTBOLIVET ÄR FOTBOLLIVET ÄR FOTBOLLLIVET ÄR FOTBOLLIVET ÄR FOTBOLIVET ÄR FOTBLIVET ÄR FOTLIVET ÄR FOLIVET ÄR FLIVET ÄRLIVET ÄLIVETLIVELIVLIL ...

Av Morran Eriksson - 7 augusti 2012 16:05

Har inget att göra så jag började att blogga Men bla bla bla ........                                           Då blev lägret flyttat te i morgon!                                       Sen på fredag ska jag på cup med mitt bästa lag!    ...

Av Morran Eriksson - 5 augusti 2012 21:08

  F FO FOT FOTB FOTBO FOTBOL FOTBOLLFOTBOLFOTBOFOTBFOTFOF FOFOT FOTBFOTBOFOTBOLFOTBOLLFOTBOLFOTBOFOTBFOTFOF                           FoTbOlL iN My HeArT<333                 Ska snart på cup då....                 ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards